fredag 8 april 2011

Vemodigt

Jag kan inte bestämma mig om jag ska avsluta bloggen eller inte...kan ni hjälpa mig!! Ni som läser bloggen kan ni lämna en liten kommentar. Pleeeeeeeese
Det är ju lättare att besluta om jag ser att folk läser. Idag är Rebecka ledig. Vid halv 12 ringer Elin från skolan och säger att hon är sjuk :( Så det var bara att åka och hämta henne. Ont i halsen och hängig. Hoppas hon blir bra snart. Inge roligt att vara sjuk. Snart ska jag till distrikssköterskan och lägga om min stackars tå. Har ju värsta problemet med nageltrång. SUCK! Men nu har jag fått Lapis på som dödar huden, så vi får väl hoppas att det ger med sig. Ha det gött

4 kommentarer:

  1. Men du ser väl att folk läser? Bara idag är det 10 som läst din blogg...

    Skriver du för din egen skull eller för andra? Där tycker jag frågan ligger om du ska ha den kvar eller inte. Min är där för att jag ska skriva av mig det som händer, oavsett hur många som läser eller inte. Men det är ju bara hur jag resonerar.

    Tänk på dig själv och besluta om du vill fortsätta dela med dig av dina tankar eller inte :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har bloggen enbart för att släkten ska kunna följa vårat "nya" liv i Härnta. Det är många i min släkt som inte har FB. Jag har den inte för att skriva av mig. Men eftersom ingen från min släkt lämnar någon kommentar är det onödigt att ha den kvar, det är ju för dom jag har bloggen...

    SvaraRadera
  3. Du har ju statistik över hur många som läser? Jag har vissa dagar flera hundra läsare men inga eller kanske någon enstaka kommentar. Förstår hur du tänker men fb är ju mer ett socialt media än en blogg tänker jag. Och jag har inte fb bl.a för att jag inte orkar med att skriva en rad här och där till alla och hålla igång konversationer till höger och vänster. Men jag tycker om att läsa om hur ni har det och vad ni gör även om jag kommenterar sporadiskt. Om du tycker att det är jobbigt att blogga så tycker jag att du ska sluta. Men annars är det som sagt mysigt att läsa om er. Nu är det snart påsk. Vi ses väl då? Hade ni någon särskild dag i åtanke? Kram på er, finingar! /Fia

    SvaraRadera
  4. BRA då har jag kvar den för er Fia hehehe.

    SvaraRadera