måndag 21 mars 2011

Resfeber!

Helgen som var hade vi besök från Vallentuna och Uppsala. Det blev skidåkning på lördagen. Jag passade Bosse. Det är verkligen en underbar hund. På lördagkvällen skulle vi spela spel, hahaha det gick som det gick, efter vi spelat en timme kom vi på att vi gjort helt galet. Så vi tog ett annat istället "Upp till bevis", det finns en uppgift som heter -Kropp mot kropp- jössös vad vi skrattade, ni som spelat det vet att man får sig ett gott skratt. Sen tittade vi på körslaget. Sen åkte dom hem på söndagen efter frukosten. Jag och Elin åker ju ner till mamma och pappa ikväll, sover där för att sedan åka till Teneriffa tidigt i morgon bitti. Jag har faktiskt lite resfeber, hihi. Men det kommer bli underbart att få tid med Elin, bara hon och jag :) Nu ska jag packa klart!
Ha det gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar