fredag 18 mars 2011

Sorry!

Hej! Det var ett tag sen jag skrev. Har helt enkelt inte haft lust. Men nu gör jag ett kort inlägg. I kväll kommer mamma, pappa, syrran och Bosse upp. Det var jätte länge sen jag träffade syrran och Bosse bus. I morgon blir det hela dagen i backen. Elin är överlycklig att hon ska få visa mormor, morfar och moster vart hon håller till på kvällarna och helgerna. Jag kommer nog inte åka, jag tar hand om Bosse istället ;) Jag har längtat såååå efter han. Rebecka har varit hemma med mig hela veckan för det går magsjuka på dagis och det vill vi inte ha nu när jag och Elin ska åka till Teneriffa. Men hon lider inte så mycket av att få vara hemma med sin mamma :)
Vi har bakat, fixat iordning hennes rum, spelat spel. Varit ute osv... Elin börjar nog få lite resfeber för hennes väska har varit packad sen flera dagar tillbaks, hihi. Jag tycker bara att det ska bli huuuuur skönt som helst. Vi ska sola och bada och åka till Vulkanen Teide. Elin trodde inte på mig när jag sa att det finns en riktig vulkan där. Det ska också finnas Europas största vattenpark där vilket jag är övertygad om att vi kommer åka till också. Nu ska jag ta ut kakorna ur ugnen. Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar