torsdag 3 mars 2011

SJUKDOM, SJUKDOM, SJUKDOM

Ja jössös vad den här familjen kan ha otur. Efter jag blev påkörd i skidbacken i Oh Rey, blev resultatet, hjärnskakning, stukat knä. Har fortfarande skit ont i huvudet fast det var en vecka sen det hände. Sen när vi kommer hem från en i och för sig underbart härlig vecka blir Rebecka direkt sjuk, var till läkaren igår. Resultat blev halsfluss. SUCK! Ja det blir en penicillin kur. 1x3 i 10 dagar, skönt att hon kan svälja tabletter (mammas stora tjej). Jahapp tror ni att det var slut efter det där? Nääääää då har jag Stafylokocker i näsan efter ett herpes sår. ÅHHHHHH jag blir så less...Så jag ska till läkaren nu i eftermiddag, blir med all säkerhet en kur till mig med. SNÄLLA låt oss få hämta andan nu så vi kan bli friska och få vara det ett bra tag. TACK!!!!!!
Hur mår ni därute då? Jag påminner återigen att ni skriver en kommentar efter ni läst inläggen. För om ingen gör det är det lixom ingen mening med att ha bloggen :)

2 kommentarer:

  1. Låter inte kul det där. Vilken otur ni har. Hoppas ni slipper mer sjukor och får ett helt friskt år sen.
    KRAM på er.

    SvaraRadera
  2. Men gums vilken otur ni har:( krya på er kraaaaam<3
    Puss Therese

    SvaraRadera