fredag 25 februari 2011

Lyckan är total!





Det har hänt!! Vi fick träffa Anja och gänget ;) Elin fick autografer både på hjälmen, jackan och kort. Idag var vi och kollade på VC (Världscupen) superkombinationen. Super G och slalom. Anja kom på 4:e plats bara två hundradelar från pallen. Hon körde grymt bra. Alla svenska tjejer körde bra. Min favorit vann, Maria Riesch!! Jag gillar henne, verkar så ödmjuk. Elin fick träffa fler kändisar bla Lindsey Vonn, Julia Mancuso. Stämningen var total!!!! Skit coolt att få uppleva detta in the real life. I morgon blir det störtlopp. Hejja Anja och de andra svenskarna.

2 kommentarer:

  1. Jag ar sa glad för eran skull:D!
    Maste erkanna att jag tycker dina & Fredriks tjejer ar de langt haftigaste skidakerskorna, och slar vilken elitstjarna som helst; Jag ar sald!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt för er! Saknar er. Vi har det lite körigt just nu så ibland blir det ont om kommentarer men vi läser. Puss o Kram /Fia

    SvaraRadera