tisdag 19 april 2011

Bagar Berta i farten!!!!






Idag har jag bakat MASSOR med gottis till påsk, mamma ska ju inte behöva göra allt heller. Så det blev: Schackrutor, Kolasnittar med ingefära och Pollymuffins med Non Stop. Dom blev super påskiga med balla färger. Dom ligger i frysen så jag kan tyvärr inte visa dom. Det får bli en annan gång. Hur som helst, jag fullkomligt älskar att baka och jag måste ju erkänna att jag är bra på det också... Jag fick en trevlig överraskning i brevlådan idag, ett nytt scrapbooking paket från Creative Club. Det är alltid lika kul när dom dimper ner i lådan. Nu ska jag verkligen ta tag i att göra fina album. Hittills har jag bara gjort kort. Så nu ska jag börja beställa foton. Är det någon som kan tipsa på någon bra sida, typ Fujicolor etc. Det ska gärna vara billigt och bra kvalité. Jag kan ju i och för sig skriva ut hemma också kom jag på hihi...Det man inte har i huvudet får man ha i benen. Jag är väldigt avis på mamma och pappa som är på Island. Jag vill ju också ju. Vill åka och hälsa på min fina Lotta. Hoppas hoppas att jag snart kan komma gumman. Men nu är det slut på kontot. Miss you a lot! Nu ska jag hjälpa Beckis i badet sen ska barnen läggas. Håll en tumme att jag får sova i natt. Har inte fått sova ordentligt på två nätter pga smärtan :( Puss och Kram

1 kommentar:

  1. Hej Pussgurkan!
    Jag ar avundsjuk pa dig och dina kakor, har snöar det bara anda...
    KogK

    SvaraRadera