torsdag 26 maj 2011

Men ojsan då!

Det är ju inte klokt detta, att det var så längesen jag skrev i bloggen. Vet inte varför, men det är nog latmasken Berit som kom och hälsade på ;) Jahapp, vad har hänt sen sist? Vi har haft finbesök av fina vännerna från Vallentuna fam Färnstrand. Det var väldigt trevligt, fast tiden var knapp så vi hann inte visa ens hälften av vår fina stad. Men det går ju fler tåg...Jag har ju åkt på jordens nageltrång från HELL som jag nu måste operera, hua :( Men det kommer bli bra sen hoppas jag, för som det är nu vill jag inte ha längre, får inte ens på mig gympadojjan, får gå med "Foppa" till allt, det ser faktiskt väldigt kul ut, men vad ska jag göra? Ja just det mammas lillbus Rebecka har lärt sig läsa genom att ljuda fram meningar. Skit vad det går fort nu med utvecklingen. Ungen fyller ju 5 år snart. Då ska hon ha prinsess kalas, jag håller på att göra fina inbjudningskort till henne. Elin hon spelar fotboll jämt, hon är ju målvakt from den här säsongen, hon passar verkligen som målis. Nä nu är klockan mycket, jag lovar inget, men jag ska försöka bättra mig på att blogga mer. He he he...Kram allihopa, jag ska lägga ut lite bilder också men det får bli en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar