söndag 19 juni 2011

Saknad!





Jaha då har Elin flytt landet, hon blir borta en hel vecka utan oss. Hon är i Turkiet nu och solar och har det bra. Måste ju erkänna att det känns tomt utan henne. Men vi ses ju om en vecka. Vi åker ner till Fjollträsk på tordag och firar enligt sed midsommar hos fam Helgöstam. Det blir 5:e året i rad. Även fast vi flyttat kan vi bara inte bryta traditionen. Sen hoppas vi på att åka till Grönan på lördag...Jag har opererat min tå nu...den är lite öm fortfarande men läker fint. Snart så ska den vara bra. Med tanke på att jag haft sånna problem med tåjäkeln sen i januari så gör det inget att jag får vänta ett par veckor till innan jag får bada och kan gå ordentligt. Det har varit marknad här i stan, tjejerna blev så glada när mamma kom på kl 22:00 att vi drar på tivoli, grejen är bara den att jag är såååå emot resande tivolin, men jag kunde inte motstå deras suktan, så dom fick åka två karuseller var. Det har vuxit upp såååå vackra blommor i min trädgård, måste bara få visa dom...sen lägger jag även ut en bild på MIG, kors i taket, men jag blev så nöjd med sommarfrillan så den måste visas, nu får ni dock ha tålamod att se en feting som bär frillan. Nu ska jag gå och sätta på kaffe till mig och min make, vi ska äta Macarons som vi bakade igår, det är lite trixit men det funkade tillslut, fast snygga blev dom verkligen inte, men ack så goda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar