söndag 15 april 2012

Ett nytt försök!!

Hej alla glada!

Jag ska göra ett nytt försök med bloggen. Det var evigheter sen jag skrev något. Det har hänt en hel del sen sist...vet inte vart jag ska börja?
Jag har blivit arbetslös, vi håller på att sälja vårat hus som jag gråter floder över varje dag för jag vill verkligen inte flytta härifrån. Jag älskar detta hus. Tänk om man kunde vara miljonär bara ett tag så man kunde betala sina skulder bara, sen kan man vara utan pengar igen.
Rebecka har bara några månader kvar på dagis, sen ska hon tydligen bli stor och börja i skolan, HJÄÄÄÄÄLP jag har grym ångest över det, vill inte alls att hon ska bli stor. Det är ju mammas lillbus, min älskade unge. Själv tycker hon det ska bli skit kul å börja skolan så det är ju bra.
Elin går ut 4:an i juni, hon håller ju också på att bli en stor tjej, faktiskt en tonåring. Skidsäsongen är över för hennes del. Det har gått väldigt bra för henne denna vinter. Nu startar fotbollen, hon fortsätter som målvakt i HSK-blå. Min bästa underbara stortjej.
Ja, det var lite av vad som hänt på sista tiden. Jag kommer kanske inte skriva varje dag, men jag ska ta mig i kragen och skriva så ofta jag orkar. Hej då!

2 kommentarer:

  1. Maila över bilder om du vill att jag ska trixa med en ny header. Jobbigt att behöva flytta. Hoppas att det ordnar sig så bra som möjligt för er däruppe. Krama stortjejorna (omg, är de så stora redan?!). /Fia

    SvaraRadera
  2. Jag behåller gärna bilden som är nu, men om du vill göra ngt nytt spännande av den vore det super snällt. Kramis

    SvaraRadera