lördag 28 april 2012

Det blev barnens dag idag!




Våran dag började med att vi plockade ihop picnic korgen med lunch mackor, kaffe, varm oboy. Kakor, saft och frukt. Elin ville till lekparken som jag och Beckis var på igår så vi åkte dit hela familjen. Där lekte vi dunken, spelade fotboll, gungade osv...när vi skulle hem kom jag på att det var något slags jippo på Technichus, så vi gick dit. En underbar prommis för övrigt. När vi kommer dit visade det sig att det var Härnösands Hus som var där, gratis inträde....YES!! Barnen blev super glada. Jag och Beckis spelade Kalaha hon tyckte det var sååå kul hon hade aldrig spelat det. Så det blir ju en perfekt present till henne när hon fyller år. Efter det fick barnen klättra på brandbilen som stod uppställt utanför. Sen gick vi tillbaka till bilen. Då fick jag en knasig idé...så vi åkte ut på Smitingen och så fick Elin testa köra bil för första gången, hon var skit duktig, hehehehe. När vi åkte hem kom "Bebba" hoppandes på vägen, var tvungen att stanna bilen och hälsa, hihi. Sen när vi kom hem städade och tvättade jag bilen, nu är jag helt slut....barnen ska städa rummen. Nu förtjänar vi en stunds vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar